tirsdag den 8. august 2017

Tegneserie-Tirsdag #2


Jeg holder virkelig meget af tegneserier men jeg får desværre aldrig taget mig tid til at læse de serier, jeg ellers sukker langt efter. Derfor har jeg valgt, at dedikere mine tirsdage til at læse tegneserier! 

Denne tirsdag læser jeg "The unbelievable Gwenpool" volume 1. Man kan kalde det for en kvindelig form for Deadpool. Hun var før en ivrig tegneserie-læser lige indtil hun vågnede op i en verden, hvor de karakterer, hun læste om, så ud til at være ægte. Gwenpool mener, at det må være fup og fidus, og derfor behøver man ikke tage noget seriøst. Man kan gøre lige hvad man vil og derfor vil hun selv være en tegneseriekarakter.

Tegneserien er fin, fjollet og lyserød. Jeg er spændt på at se, hvad jeg synes om Gwenpool som karakter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar