tirsdag den 1. august 2017

Tegneserie-Tirsdag #1

Jeg holder virkelig meget af tegneserier og ville virkelig ønske, at jeg fik læst flere end jeg får læst lige for tiden. Der sker dog desværre næsten altid det, at bøgerne vinder over tegneserierne. Det er en skam og det skal der selvfølgelig laves om på! Derfor vil jeg fremadrettet dedikere mine tirsdage til at læse tegneserier.

Den første tirsdags-tegneserie jeg har valgt at læse, er "Giant Days" volume 3. Serien handler om 3 veninder der går på universitetet. Man følger dem gennem alle mulige scener lige fra fester, eksamener tilkærlighedproblemer. Det er en utrolig hyggelig, tøset og ret komisk serie, som egentlig ikke kræver at man tænker særlig meget. Jeg faldt ret hurtigt for de tre pigers personligheder og er ret vild med den den skarpe streg den er tegnet i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar