onsdag den 17. maj 2017

Anmeldelse af "Blacklistet" af Alyson Noël


Stjerner: 4/6
Forlag: HarperCollins NordicAntal sider: 448
Sprog Dansk


"Blacklistet" er fortsættelsen til "Rivalerne". Den kendte skuespiller Madison Brooks er forsvundet og Aster Amirpour er blevet den hovedmistænkte. Hverken Layla eller Tommy tror på, at Aster er skyldig. Layla vil hjælpe Aster med at finde beviser for, at hun er uskyldig mens Tommy har mere travlt med at blive en kendt rockstjerne. Samtidig skal de tre også arbejde for føden ved de mest populære natklubber i byen.

Jeg var ret betaget af Alyson Nöel's første bog "Rivalerne". Jeg absolut elskede at læse om de forskellige personer som alle mindede mig lidt om karakterer fra en af mine yndlings tv-serier Gossip Girl.

Der var stadig noget af det magiske Gossip Girl over bog 2 "Blacklistet".Både Tommy, Layla og Aster's personligheder interesserer mig stadig meget samtidig med, at man bliver introduceret til nye spændende karakterer. Denne bog var dog en anelse mere "krimi-præget" end den første. Krimier har aldrig været mig og derfor startede jeg ud med at være en smule skuffet over handlingen.

Spændingen kommer dog lige så stille igen i "Blacklistet", da Alyson Nöel ikke har glemt, hvad det hele startede med. De flotte natklubber og intrigerne er nemlig endnu ikke  glemt. Hun formår at koble krimien sammen med natklubbernes mysterier så min fascination blev vakt til live endnu engang.

Jeg glæder mig virkelig til, at tredje og sidste bind i trilogien kommer, så jeg kan finde ud af, hvad det er, der foregår og hvem det er, der har kidnappet Madison Brooks. Jeg har mange ubesvarede spørgsmål endnu!

(Sponsoreret indlæg)

(Bogen er anmeldt for HarperCollins Nordic. Alle meninger i denne anmeldelse er mine egne.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar