tirsdag den 24. marts 2015

Et eventyrligt bogkøb

For noget tid siden sad jeg og kiggede lidt rundt omkring på de forskellige online boghandlere. Det gør jeg af og til for at få lidt inspiration. Men denne gang fangede mine øjne noget interessant som straks blev bestilt hjem. Det er en jubilæumsudgave af Neil Gaimans bog "Coraline". Bogen er i den fineste lilla slipcase og selve bogens forside er med den originale tegning.
Bogen er på denne måde utrolig flot i sig selv men det der gør den helt special er, at den er signeret af Neil Gaiman og af tegneren Chris Riddell. Der er kun lavet 2250 bøger i denne udgave så jeg er så glad for den!




7 kommentarer:

  1. Åh, hvor er den virkelig fin! Absolut et meget eventyrligt bogkøb :)

    SvarSlet
  2. Jeg er så glad for, at du tippede mig om bogen på Snapchat - jeg kommer til at tude,når jeg åbner pakken. <3

    SvarSlet
  3. Så fik jeg også købt et eksemplar!!! JAAAAA. :D
    Den er smuk!

    SvarSlet
  4. Ååh, tak for tippet!
    Nu er den skønne bog også på vej hjem til mig! :D

    SvarSlet
  5. Haha, søde Anne! Jeg tror, du har sat en hel Coraline-epidemi i gang i blogland :D Jeg har i hvert fald også bestilt min, og jeg glæææder mig til at få den i hånden <3

    Tak for tippet :D

    SvarSlet
  6. Hvor er den bare super flot!

    SvarSlet